Media Centerin kaatuu, kun napsautat live-TV: tä

RATKAISU: Napsauttamalla tätä voit korjata Windows-virheet ja optimoida järjestelmän

Paras tapa korjata Media Centerin kaatumiset, kun napsautat Live Tv -ongelmia

Windows OS: n väärinmääritys on ensisijainen tekijä Media Centerin kaatumissa, kun Click On Live Tv -ongelmia.

Tästä syystä suosittelemme, että käytät Media Centerin kaatumisia, kun napsautat Live Tv -toiminnon palautustyökalua, kun haluat korjata Media Centerin kaatumiset, kun napsautat Live Tv-virheitä.

Tarkastelu tarjoaa myös perusongelmia, joiden avulla seurataan Media Centerin kaatumisen syitä, kun napsautat Live Tv -vikakoodeja.

Keskustelu sisältää yksityiskohtaiset ohjeet Media Centerin kaatumien korjaamiseen Kun Windows Live -käyttöjärjestelmässä ilmenee Click On Live Tv -ongelmia.
Kuvaillaan sekä manuaalisia että automatisoituja tekniikoita, jotka voivat olla tarkoitettu aloittelijoille ja edistyneille käyttäjille.

Mitä Media Centerin kaatuu, kun napsautat Live Tv-virheitä?

Media Centerin kaatuu, kun napsautetaan Live Tv -vikakoodia johtuu joistakin heksadesimaalisista ositusvirheistä. Tämä muoto on tullut helposti yleiseksi tyypiksi, jota ohjelmistokehittäjät soveltavat Windows-alustatiedostoihin ja Windows OS -yhteensopiviin laitteistoajureihin ja ohjelmistosovelluksiin.

Jokainen yksittäinen ja jokainen heksadesimaalikoodi tunnistaa toisen muistipaikan paikan, joka ladasi ohjeet, kun virhe luotiin. Ohjelmistosovellusten ja komponenttien ohjainten kehittäjät ja yritykset käyttävät erilaisia ​​koodeja erilaisten virheiden ilmaisemiseksi.
Media Centerin kaatumiset, kun Click On Live Tv -virhe-käsite näyttää olevan pitkä signaali yhdessä oman alkuperänsä ääriviivojen kanssa. Monissa tapauksissa Media Centerin kaatumiset, kun napsauttamalla Live Tv -vikakoodia voi olla useita Media Center -katemia, kun napsautat Live Tv -parametreja.

Lisää viestejä

• Media Centerin kaatumiset, kun Click On Live Tv -toiminto katoaa
  • Media Centerin kaatumiset, kun napsautat live-tv-kaatua
  • Lataa Media Centerin kaatumiset, kun napsautat live-TV: tä
  • Media Centerin kaatuu, kun napsautat Live Tv-virusta
  • Asenna Media Centerin kaatumiset, kun napsautat live-TV: tä
  • Päästä eroon Media Centerin kaatuuista, kun napsautat live-TV: tä
  • Asenna Media Centerin kaatumiset uudelleen, kun napsautat live-TV: tä

Miten Media Center kaatuu, kun napsautat Live Tv -vikakoodeja?

Suosittelemme, että käytät tätä työkalua virheen korjaamiseen..

download

1. Lataa tämä PC-korjaustyökalu .
  2. Klikkaus Aloita haku löytää Windowsin ongelmia.
  3. Klikkaus Korjaa kaikki korjata kaikki ongelmat.

Media Centerin kaatumiset Kun Click On Live Tv-virheiden odotetaan vahingoittavan tiedostoja Windows-käyttöjärjestelmässä. Windows-järjestelmätiedosto, koska se merkitsee virhettä, joka voi aiheuttaa merkittävän turvallisuusriskin, jättäminen korruptioon on melko vakava asia. Jos se jätetään ilman valvontaa, se voi johtaa tietojen täydelliseen ja pysyvään häviämiseen ja tämän tallennusverkon ja / tai PC-yksikön käyttökelvottomuuteen.

Media Centerin kaatumiset, kun Click On Live Tv -virheet ovat hyvin yleisiä PC: n uudelleenkäynnistyksen yhteydessä, jotka viipymättä tarttuvat haittaohjelmien tai virustentorjunnan hakuun ja aiempaan huonoon sammumiseen. Tällaiset jaksot johtavat usein Windows-alustadatatietojen korruptioon tai jopa täydelliseen poistamiseen. Tapahtumat voivat laukaista järjestelmän asiakirjan virheitä. Tyypillisimpiä esimerkkejä ovat: 1)) epätäydellinen ohjelmistoversio; 2) täydellisessä ohjelmistossa Un asennus; 3) väärin poistetut komponenttiohjaimet yhdessä 4in kanssa) väärin poistetut ohjelmistosovellukset.
Kun menettelytiedostot ovat joko puuttuvia tai vioittuneita, tietoja, jotka ovat välttämättömiä ohjelmistojen asianmukaiselle suorittamiselle, ei voida yhdistää.

Erityiset laukaisimet ja Media Centerin kaatumiset, kun napsautat Live Tv-virheitä

• Käynnistä tietokone uudelleen. Muistivirheet ratkaistaan ​​usein vain käynnistämällä gadget. Yritä ensin toimia, jotta näet, korjaako se oikean virhekoodiongelman.
  • Riittämätön RAM. Varmista, että järjestelmässä on riittävästi RAM-muistia useiden ohjelmistosovellusten suorittamiseen. Menettelyvaatimukset sisältyvät tyypillisesti pakettitarjoukseen, jonka ohjelma-CD-levyt saapuivat suoraan tai luetellaan ohjelmistoyrityksen verkkosivustolle kohdassa ”Dokumentaatio” tai vastaavan nimikkeen alla.
  • Muistin virheellinen hallinta. Monet sovellukset vaativat muistinhallintaohjelmien asennuksen. Poista se, jos se ratkaisee ongelman, jos laitteessa on jo muistinhallintaohjelmisto.
  • Riittämätön tila: Ennen uuden ohjelmiston tai ohjaimen asentamista varmista, että ainakin 100 on vapaasti käytettävissä 500-megatavuilla tietokoneen kiintolevyllä. Alla oleva määrä, joka pysäyttää tilan, joka johtuu riittämättömistä tiedostoista, joita ei tarvitse laajentaa tarvittaessa.

Voit arvioida HD FreeSpacea Windows 95, 98, NT, 2000, ME, XP, Vista ja 7 -laitteissa avaamalla My Computer (Oma tietokone) tai jopa “personal computer” (henkilökohtainen tietokone). Napsauta seuraavaksi ponnahdusvalikosta ”Ominaisuudet”. Näyttöön tulee valintaikkuna, jossa näkyy vapaan tilan ja tallennuskapasiteetin summa.

• Ohjelmisto-ongelmat. Jos toistuvat muistiin liittyvät Media Centerin kaatumiset, kun Click On Live Tv-virheitä tapahtuu, kun sovellukset suoritetaan, itse ohjelmisto, jota se itse on, on vika. Suorita metsästys ja asenna sitten tahrat tai päivitys. Jos virheitä jatketaan tai päivitystä (korjauksia) tai korjaustiedostoja ei voi saada, ota yhteyttä ohjelmiston kehittäjään tai jakelijaan.
  • Järjestelmän muistin puutteet. Jos kaikki edellä mainitut tavat eivät ratkaise muistiin liittyvää Media Centerin kaatumista, kun napsautat Live Tv -vikakoodeja, tietokoneen muisti saattaa olla vika. Heikentynyt tai viallinen muisti voi aiheuttaa ohjelmistomuistivirheitä ja aiheuttaa myös ohjelman.

Alla on ohjeita muistin löytämiseksi. Poista muistin muistitikku lyhyesti RAM-pesualtaasta. Käynnistä sitten järjestelmä uudelleen ja tarkista, toimivatko ohjelmat vain muistimoduuleilla.

Erikoistuneet ohjelmistosovellukset ovat myös helposti saatavilla järjestelmän muistin ongelmien diagnosoimiseksi. Sekä Windows Vistassa että myös Windows 7-ohjelmissa on valmiiksi asennettu Memory Diagnostics -työkalu. Voit aktivoida sen napsauttamalla Käynnistä-painiketta ja kirjoittamalla sitten ”muisti” ”toimimaan” -alalla. Sinua motivoidaan valitsemaan seuraava käynnistys, tai käynnistä se uudelleen, jos haluat tehdä tarkan muistitestin.

Helpoin tapa korjata Media Centerin kaatumisia, kun napsautat Live Tv-virheitä

2 strategiat Media Centerin kaatumisten korjaamiseksi, kun napsautat live-TV: tä virheitä:

Manuaalinen tapa korkean tason käyttäjille

1. Käynnistä järjestelmä ylös ja kirjaudu järjestelmänvalvojaksi
  2. klikkaa ”Käynnistä” ja sitten ”Kaikki ohjelmat”> ”Lisävarusteet”> ”Järjestelmätyökalut”> ”Järjestelmän palauttaminen.”
  3. Valitse avautuvan valintaikkunan sisällä "palauta henkilökohtainen tietokone edelliseen päivämäärään" ja napsauta "Seuraava"
  4. Valitse järjestelmän palautuspiste, jossa on viimeisin päivämäärä, napsauttamalla ”Tässä nimenomaisessa luettelossa, napsauta palautuspistettä”
  5. Valitse Seuraava
  6. Napsauta uudelleen Seuraava-painiketta avautuvaan vahvistusikkunaan.
  7. Automaattinen järjestelmän palauttaminen alkaa ja käynnistää laitteen uudelleen, kun se on valmis.

Automaattinen vastaus aloittelijoille PC: lle:

1. Media Centerin kaatumiset, kun napsautat Live Tv Repair Instrumentia
  2. Asenna ohjelma latauksen päätyttyä
  3. Napsauta ”Scan” -painiketta, joka näkyy hyvin ensimmäisessä käyttöliittymässä
  4. Napsauta Korjausvirheitä -kuvaketta, joka saattaa näkyä automaattisen tarkistuksen jälkeen
  5. Käynnistä laite uudelleen normaalisti

Voiko tämä tieto olla hyödyllinen? Joo

Pätee:

• Microsoft Windows Update